Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кільова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Кільова Г. О. 
Якість освіти як ключова категорія менеджменту освіти [Електронний ресурс] / Г. О. Кільова // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 5-6. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_5-6_5
Проаналізовано якість сучасної освіти. Розкрито сутність поняття "якість освіти" в аспекті поєднання педагогічної та управлінської науки, тобто в контексті менеджменту освіти, а також розглянуто основні параметри виміру якості в системі освіти. Розкрито особливості та критерії таких систем оцінювання якості освіти, як EFQM, TQM, ISО 9000, окреслено пріоритети кожної із зазначених систем. Визначено та проаналізовано невід'ємні параметри виміру якості освіти та розглянуто їх застосування на практиці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.339 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кільова Г. 
Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти як джерело з історії Київського учбового округу в період 1833-1834 рр. (за матеріалами "Журнала министерства народного просвещения") [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Історико-педагогічний альманах. - 2008. - Вип. 1. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2008_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кільова Г. 
Методологічні аспекти проблеми управління професійною адаптацією в загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. Кільова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кільова Г. 
Форми і види адаптації педагогічних працівників у загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. Кільова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кільова Г. 
Народна іграшка як засіб виховання дітей [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_6_15
Висвітлено основні етапи розвитку української народної іграшки: іграшки трипільської культури, обрядове значення прототипу іграшки на етапі первіснообщинної формації; в дохристиянський період іграшки переважно зображували священних тварин, птахів, фантастичних істот, що свідчить про їх зв'язок з язичницьким культом; релігійні, казкові, побутові сюжети в іграшках XVII ст; в період становлення капіталізму розквіт кустарного іграшкового промислу. Визначено й охарактеризовано її регіональні та видові особливості: іграшки з дерева - мають ігрове та захисне призначення, виготовлялися переважно в Стародавній Русі; іграшки з глини - виготовлялися на всій території України, своєрідні обереги, умовний образ іграшок вчить дитину розумінню метафоричної мови традиційного мистецтва; ляльки з тканини - оволодіння моральними нормами поведінки, формування глибоко соціальних за своїм змістом емоцій, збереження рис, властивих обрядовим предметам, "вузлові" ляльки, "вдягнені"; іграшки з сиру, тіста - ігрове призначення поєднувалось з обрядовим, виготовлялися в карпатських селах. З'ясовано виховний вплив і роль народної іграшки в естетичному, моральному, розумовому та фізичному розвитку дитини. Акцентовано увагу на педагогічній цінності українських народних іграшок, яка полягає в тому, що вони надають простір творчій активності, орієнтують у навколишньому світі, привчають до праці, розвивають мовлення. Отже, іграшка виконує освітню, розвивальну, виховну функції.Освещены основные этапы развития украинской народной игрушки: этап первобытнообщинной формации, игрушки трипольской культуры - имели обрядовое значение; в дохристианский период игрушки в основном изображали священных животных, птиц, фантастических существ, что свидетельствует об их связи с языческим культом; религиозные, сказочные, бытовые сюжеты в игрушках XVII в.; в период становления капитализма - расцвет кустарного игрушечного промысла. Определены и охарактеризованы ее региональные и видовые особенности: игрушки из дерева - имеют игровое и защитное назначение, изготовлялись преимущественно в Древней Руси; игрушки из глины - производились по всей территории Украины, своеобразные обереги, условный образ игрушек учит ребенка пониманию метафорической речи традиционного искусства; куклы из ткани - овладение моральными нормами поведения, формирование глубоко социальных по своему содержанию эмоций, сохранение черт, присущих обрядовым предметам, "узловые" куклы, "одетые"; игрушки из сыра, теста - сочетание игрового значения с обрядовым, изготавливались в карпатских селах. Выяснено воспитательное влияние и роль народной игрушки в эстетическом, нравственном, умственном и физическом развитии ребенка. Акцентировано внимание на педагогической ценности украинских народных игрушек, которая заключается в том, что они дают простор творческой активности, ориентируют в окружающем мире, приучают к труду, развивают речь. Итак, игрушка выполняет образовательную, развивающую, воспитательную функции.The article lights up the basic stages of development of the Ukrainian folk toy, determined it regional and specific features, and also turn out an educate influence and role in aesthetically beautiful, moral, mental and physical development of child.
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.756 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кільова Г. О. 
Якість освіти як основний критерій управління галуззю [Електронний ресурс] / Г. О. Кільова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 45. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_45_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.057 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кільова Г. 
Управління навчальним процесом в системі безперервної освіти для формування професійних компетенцій молоді до трудової діяльності [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_12
Досліджено проблему становлення освіти в Україні, її напрямки реформування на сучасному етапі та роль неперервної освіти у формуванні професійних компетентностей молоді до трудової діяльності. Наголошено, що суспільству необхідні випускники з творчим мисленням, вмінням орієнтуватися у конкурентному середовищі. Зроблено висновок, що фундамент економічної освіти та розвитку творчих здібностей надає загальноосвітня школа, оскільки, крім загальноосвітніх знань вона виховує учнівську молодь, надає їй у процесі навчання набір відповідних функцій, які готують особистість до вибору професії та орієнтації у трудовій діяльності ринкової системи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.768 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кільова Г. 
Тенденції планування і реформування системи педагогічної освіти до сучасних ринкових умов господарювання [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_6
Розкрито основні завдання реформування освіти, формування нового типу особистості в ринковій економіці, підготовки менеджерів освіти всіх ланок системи педагогічної освіти, досягнення освітою України якісно нового стану, який відповідатиме світовому рівню, та її інтеграцію у міжнародний світовий простір. Акцентовано увагу на виконанні проекту TUNING: зіставлення та інтеграцію навчальних програм, курсів, технологій, а також формування Європейської кваліфікаційної рамки (European Qualification Framework), залежно від якої будуть формуватися національні системи кваліфікації, що за умов глобалізації передбачає формування певних компетенцій, необхідних на будь-якому відрізку життя. Виокремлено чотири стадії централізованої системи управління, доведено, що розвиток України визначається у загальному контексті Європейської інтеграції з орієнтацією на фундаментальні цінності західної культури та на темпи розвитку регіонів.Раскрыты основные задачи реформирования образования, формирования нового типа личности в рыночной экономике, подготовки менеджеров образования всех звеньев системы педагогического образования, достижения образования Украины качественно нового состояния, соответствующего мировому уровню, и ее интеграции в международное мировое пространство. Указано на выполнение проекта TUNING: сопоставление и интеграцию учебных программ, курсов, технологий, а также формирование Европейской квалификационной рамки (European Qualification Framework), в зависимости от которой будут формироваться национальные системы квалификации, что в условиях глобализации предполагает формирование определенных компетенций, необходимых в определенные моменты жизни. Выделены четыре стадии централизованной системы управления, доказано, что развитие Украины определяется в общем контексте Европейской интеграции с ориентацией на фундаментальные ценности западной культуры и на темпы развития регионов.The article explores the problem of education in Ukraine its reform activities at the present stage and development of lifelong learning in professional competence of young people to work.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.801 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кільова Г. 
Зміст загальної середньої освіти, її реформування, становлення і розвиток [Електронний ресурс] / Г. Кільова, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_5
Розкрито основні завдання реформування середньої освіти. Відзначено, що сучасні умови вимагають нових підходів до розв'язання теоретичних і нормативних проблем стандартизації змісту освіти, що дидактична теорія модернізації змісту ще не набула належної повноти та обгрунтованості. Вказано на дефіцит праць, які б дали змогу глибоко та цілісно розкрити сутність обов'язкових дидактичних характеристик змісту, адекватного сучасним вимогам, наголошено на необхідність перегляду предметного наповнення освітніх галузей. Виокремлено стратегічні напрями у розробці змісту ЗСО. Акцентовано увагу на підготовці та професійному вдосконаленні вчителя-вихователя, спроможного здійснювати міждисциплінарні зв'язки, залучати особистісні ресурси учнів для розв'язання завдань життєтворчості. Підсумовано, що напрям професійної підготовки вимагає переходу від просвітництва до здійснення життє- та культуротворчої місії, від педагогіки авторитарної до особистісно орієнтованої.Раскрыты основные задачи реформирования среднего образования. Отмечено, что нынешние условия требуют новых подходов к решению теоретических и нормативных проблем стандартизации содержания образования, что дидактическая теория модернизации содержания еще не получила должной полноты и обоснованности. Указано на дефицит работ, которые бы позволили глубоко и целостно раскрыть сущность обязательных дидактических характеристик содержания, адекватного современным требованиям, подчеркнута необходимость пересмотра предметного наполнения образовательных областей. Выделены стратегические направления в разработке содержания ОСО. Акцентировано внимание на подготовке и профессиональном совершенствовании учителя-воспитателя, способного привлекать личностные ресурсы учащихся для решения задач жизнетворчества. Подытожено, что направление профессиональной подготовки требует перехода от просвещения к осуществлению жизне- и культуротворческой миссии, от педагогики авторитарной к личностно ориентированной.In the article the problem of becoming of education is probed in Ukraine its directions of reformation of the modern stage and development of continuous education in forming of professional competence managers of education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.884 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кільова Г. 
Дидактичні основи розвитку професійно-технічної освіти до сучасних реалій ринкової економіки [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_5
Розглянуто питання становлення та розвитку економічної науки у різних видах економічних систем та її сучасний стан і вклад вітчизняних учених у розвиток професійно-технічної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.452 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Кільова Г. 
Нові підходи до планування стратегії реформування вищої педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_4_5
Досліджено проблему становлення освіти в Україні, її напрямки реформування на сучасному етапі та розвиток неперервної освіти у формуванні професійних компетентностей менеджерів освіти. Зазначено, що основна мета освітньої політики будь-якої держави - це забезпечення випереджувального розвитку якостей людини, під яким розуміється її відповідність природному середовищу, культурі, суспільству, економіці, технологіям, професійній діяльності, державі, біосфері, землі, космосу, з урахуванням змін, що відбуваються як за незалежними від людства, суспільства причинами, так і через антропогенні. Наведено відповідальність, що відображається в основних блоках і сферах якості людини: системно-соціальній, ціннісно-світоглядній, духовно-етичній, психолого-мотиваційній, якості інтелектуального та фізичного розвитку, а також чинникам загальноосвітньої (базової) та професійної (спеціалізованої) підготовки, які охоплюються інтегруючими сферами особистості, якості знань, діяльності та культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.988 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Кільова Г. 
Проблеми застосування технології у процесі включення спеціалізованих навчальних закладів України до Європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / Г. Кільова // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_13
Висвітлено інтеграцію освітньої системи України до Болонського процесу, що наразі відбувається у сфері вищої освіти європейських країн. Розглянуто негативні та позитивні наслідки цього процесу. Підсумовано, що в Україні вагомою об'єктивною перешкодою у процесі інтеграції до Болонського процесу є низький рівень інформатизації навчальних закладів. Зроблено висновок, що для подолання цієї перешкоди, необхідно залучити чимало коштів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.938 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Кільова Г. О. 
Державна освітня політика та створення Київського навчального округу в роки попечительства Є. Ф. фон Брадке (1832–1838 рр.) [Електронний ресурс] / Г. О. Кільова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кільова Г. О. 
Засадничі принципи існування київського навчального округу в період 1833-1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами "Журнала министерства народного просвещения") [Електронний ресурс] / Г. О. Кільова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 315-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського